Thursday, February 17, 2011

NIČIJI MAČAK > IZJAVA ZA MEDIJE:

Ničiji Mačak “El Pi” kaže ‘’Drago mi je da po prvi put imam priliku na ovaj način upoznati se sa svojom publikom, bilo je zadovoljstvo putovati po Bosni i Hercegovini u ovoj prvoj priči…već sam na putu u Kinu za koji sam se dugo spremao I koji definitivno nije ni malo lak ali mislim da vrijedi truda jer tamo valjda mogu naći odgovore na neka svoja pitanja… zbog toga nisam u stanju lično prisustvovati promociji ali nadam se, mada čisto sumnjam, da će Elvis biti u stanju odgovoriti na vaša eventualna pitanja I dolično predstaviti moj lik I djelo…na sreću tu je ekipa BlackBOX-a koja će sigurno biti na visini zadatka…sad žurim na Trans-Mongolski Voz koji će me odvesti pravo u Peking …ovo je finalna etapa mog putovanja I potrebno je 6 dana da se pređe razdaljina 7,621 kilometra koliko je Moskva udaljena od Pekinga…šaljem vam drugarski mačiji pozdrav iz fascinantne Rusije.”

No comments:

Post a Comment