Tuesday, October 9, 2012

NOVI STRIP DOLICCOMICS "TRAŽIM POSAO!"

Radeći u fabrici sa hiljadama radnika za neke kapitaliste doživio sam razne stvari. Jednu kratku priču pročitajte ovdje a potom pogledajte dvije epizode stripa inspirisanog tim i takvim iskustvima...i drugim poslije toga....u glavnom tuđim...iskustvima radnika danas širom svijeta.



Ali prije svega priča:


1. MENZA

....ponedjeljak ujutro...stojim u redu i čekam da dođem do tacne...dodjem do tacne, uzmem je i stavim na traku i na nju položim bon...polako se krechem prema kuharici koja dijeli porcije...jako polako jer u restoranu ima 300% više ljudi nego im je kapacitet kuhinje.....uzimam porciju koja se ponavlja non-stop, neprekidno, spojeno, svaki božiji dan zajedno sa možda još nekih 4-5 jela (riba, grah, pire, gulaš, ma užas živi a meso sumljivo, sumljivo, bog zna ko to kolje i šta kolje...al to i onako izbjegavam maksimalno), koja su tu već godinu dana non stop...nepromjenjeno...ali svake sedmice isto...sve isto...nema promjene...nikakvog ukusa...radnici jedu...gutaju...ma nema tu ni vitamina ...ničega....smeće......uzimam salatu koja je uvijek ista...kupus i paradajz...ali uvijek ista...ista...ista...osim što je zimi kupus ukiseljen.....i nema paradajza....već mi se gadi i jedno i drugo....prilazim momku koji dijeli kašike/viljuške i vekne....i on mi ne da moju kašiku/viljušku i pecivo...moj bon je na tacni...on klima glavom....kaže: ne može! Pita me: imaš li plavi bon?... kažem: nemam imam ovaj zeleni! U chemu je problem? Kakav plavi bon? On kaže: moraš imat plavi! I vidim da se jadnik zbunio i da mu je nezgodno...kažem: kakav plavi, ja imam samo ove zelene! Ne kontam! Daj mi da jedem! Kaže on: ne mogu da ti dam ako nemaš plavi! I fakat vidim da mu je nezgodno...ma čovječe otkud plavi! Kakav plavi! Otkad to? Kaže on: pa od petka....kako od petka kažem ja....ma kakav sad plavi bon i država i taj restoran...okrenem se i odem.....gladan....al bolje bit gladan nego da mi rasturaju
mozak.....


Ali poslije par sati stomak kruli...glad...a valja radit'...a nemoš' nigdje ništa kupit' osim u tom restoranu iz pakla...monopol...a i da mogu đaba mi kad nemam ni prebijene jer je 17ti a u ovoj usranoj sredini to je visok datum...jer su plate mjesechne više dnevnice u nekoj normalnoj zemlji nego plate...i šta radim...idem...posudim plavi bon....i uzmem da jedem....prijatno stoko!






No comments:

Post a Comment